Mobiliųjų įrenginių taisymo sąlygos.

 MB | Išmanioji telefonų taisykla  – mobiliųjų įrenginių serviso Can’t Stop taisymo sąlygos:

  • Už visą įrenginyje esančią informaciją, SIM korteles ir apsaugines plėveles Can‘t Stop servisas neatsako.
  • Remonto kaina gali keistis aptikus papildomų įrenginio pažeidimų ar defektų ( informuojant klientą).
  • Pakeistos dalys, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas. Pvz: telefono baterija arba ekranas.
  • Dalių keitimo atveju, įrenginio oficiali garantija tampa nebegaliojanti.
  • Jei klientas neatsiima įrenginio per 6 mėn., Can‘t Stop servisas turi teisę įrenginio ilgiau nebesaugoti, utilizuoti.
  • Can’t Stop servisas atsako tik už remonto metu pakeistas dalis, bet neatsako už buvusius gedimus ir kitus gedimus galimai atsiradusius remonto metu ar po.
  • Įrenginio diagnostika yra nemokama tik tada, kai klientas palieka įrenginį remontuoti. Priešingu atveju  diagnostikos kaina – 29.99 €.
  • Apmokėjimas už paslaugas galimas tik grynais arba kortele. Apmokėjimas pavedimu su 2 d.d atidėjimu galimas tik įmonėms, kurios pasirašę bendradarbiavimo sutartį.

Garantija netaikoma, jei:

  • Buvo stiprių mechaninių įrangos pažeidimų prieš remontą.
  • Gedimas įvyko dėl vartotojo kaltės arba netinkamų eksplotavimio sąlygų (šalčio, dregmės, skysčių, karščio).
  • Įrenginys buvo ardytas ar modifikuotas kitame servise.
  • Nustatoma, jog įrenginys yra vogtas ( pasiliekame teisę jį perduoti policijai).
  • Buvo naudojamos kliento dalys.

 

Jei turite klausimų dėl įrenginių remonto, galite rašyti mums hello@cantstop.lt arba skambinti telefonu +37063277779

Call Now Button