Remonto sąlygos.
MB | Išmanioji telefonų taisykla – mobiliųjų įrenginių serviso CantStop taisymo sąlygos:
- Cant Stop servisas priima įrenginius be apsauginių plėvelių, stiklų, aksesuarų, SIM kortelių. Išvardintų priedų pašalinimas prieš paliekant įrenginį aptarnavimui yra kliento atsakomybė. Servisas neprisiima atsakomybės dėl išvardintų priedų išsaugojimo.
- Remonto kaina gali keistis aptikus papildomų įrenginio pažeidimų ar defektų ( informuojant klientą).
- Pakeistos dalys, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo). Pvz.: telefono baterija arba ekranas.
- Dalių keitimo atveju, įrenginio oficiali garantija tampa nebegaliojanti.
- Jei klientas neatsiima įrenginio per 3 mėn., CantStop turi teisę įrenginio ilgiau nebesaugoti, utilizuoti.
- CantStop taisykla MB „Išmanioji telefonų taisykla” informuoja, o Klientas sutinka,palikdamas įrenginį remontui, kad tuo atveju, kai įrenginyje yra sumontuotos neoriginalios trečiųjų gamintojų pagamintos ar mechaniškai pažeistos įrenginio detalės, Cant Stop telefonų taisykla neatsako už atvejus, kai remonto metu:
- Pažeidžiamos, sugadinamos ar dėl kitų priežasčių po įrenginio išardymo nefunkcionuoja mechaniškai pažeistos ar trečiųjų gamintojų detalės, kurios buvo sumontuotos įrenginyje;
- Įrenginys pažeistas mechaniškai ir suremontuoti bei gedimo priežastį galima nustatyti tik išardžius įrenginį, ir po tokio ardymo mechaniškai pažeistos ar trečiųjų gamintojų dalys nefunkcionuoja;
- Pakeitus vieną detalę kita, sutrinka kitos įrenginio funkcijos (tai laikoma nauju gedimu).
- Įrenginio diagnostika yra nemokama tik tada, kai klientas palieka įrenginį remontuoti pas mus. Priešingu atveju diagnostikos ar atvykimo kaina – 29.99 €.
- Apmokėjimas už paslaugas galimas tik kortele. Apmokėjimas pavedimu su 2 d.d atidėjimu galimas tik įmonėms, kurios pasirašę bendradarbiavimo sutartį.
Garantija netaikoma, jei:
- Buvo stiprių mechaninių įrangos pažeidimų prieš remontą.
- Gedimas įvyko dėl vartotojo kaltės arba netinkamų eksplotavimio sąlygų (šalčio, dregmės, skysčių, karščio).
- Įrenginys buvo ardytas ar modifikuotas kitame servise.
- Nustatoma, jog įrenginys yra vogtas (pasiliekame teisę jį perduoti policijai).
- Buvo naudojamos kliento dalys.
Jei turite klausimų dėl įrenginių remonto, galite rašyti mums hello@cantstop.lt arba skambinti telefonu +37063277779